Karrier
-
Karrier
-
Kedves leendő kollégáink!
Társaságunk folyamatosan bővülő csapatába keresi lendületes új munkatársait, akik számára fontos a stabil, támogató háttér, a kimagasló javadalmazás, az összetartó, fiatalos csapat, a barátságos légkör, a modern munkaeszközök és munkakörnyezet, a hosszútávú szakmai fejlődési lehetőség.
A BHS Trans Kft. növekedésének alapköve munkatársaik szakértelme és elhivatottsága.
-
A kiválasztás folyamata
- Jelentkezés Pályázat benyújtása elektronikus úton.
- Előszűrés Ezen állomáson a szakmai szempontok alapján kiválasztott pályázókkal kollégáink felveszik a kapcsolatot, és tájékoztatást nyújtanak a kiválasztási folyamat következő lépéséről, időpont egyeztetése történik.
- Személyes állásinterjú Az interjú során személyesen kaphatsz képet a cég működéséről, illetve a megpályázott munkakörhöz tartozó elvárásokról, az abban rejlő kihívásokról, valamint lehetőséget kapsz bemutatni szakmai múltadat, ezzel együtt jövőbeni céljaidat.
- Ajánlattétel, döntés A kiválasztási folyamat végső lépéseként a HR csapat és szakmai vezetők kiválasztják a legalkalmasabbnak ítélt jelentkezőt, akivel a munkába lépéshez szükséges részletek egyeztetése megtörténik.
- Munkábaállás, beillesztés A belépéshez szükséges adminisztrációt követően tapasztalt szakmai vezetők mellett ismerkedhetsz feladataiddal és új munkatársaiddal.
-
JELENTKEZZ MÉG MA ALÁBBI POZÍCIÓINKRA:
-
Raktári Csoportvezető - Dunakeszi Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Napi operatív feladatok irányítása, vezetése, ellenőrzése
- Feladatok priorizálása
- Feladatok és erőforrások összehangolása
- Szükség esetén a rakodási és komissiózási feladatok támogatása
- Raktári rend fenntartása
- Kapcsolattartás partnerekkel és társosztályokkal
- Leltárokban való részvétel
- Heti és havi célok megvalósítása
Mit várunk el Tőled:- Mindhárom targoncavezetői engedély megléte 3312; 3313; 3324
- Minimum 2 év
- Vezetői tapasztalat (min 10 fő)
- Magasemelésben releváns tapasztalat
- SAP rendszer ismeret
- PDA ismeret
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Angol nyelvtudás (kommunikációs szint)
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Nagyfokú precizitás
- Rugalmasság, önállóság és magabiztos fellépés
- Terhelhetőség
Munkaidőhétfőtől péntekig 2 műszak 6:00-14:30-ig, 14:00-22:30-ig
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- Stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is.
- Komplex és sokszínű feladatokat.
- Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést.
- Modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Raktári adminisztrátor (Dunakeszi) Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Vevői megrendelések nyilvántartása, feldolgozása, külső partnerekkel való kapcsolattartás
- Szállítólevelek, számlák kiállítása, logisztikai ügyintézés
- Társosztályokkal való együttműködés
- Beszámolók, riportok készítése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása
- Raktári feladatok nyomon követése
- Szállító és számla készítés
- Napi operatív feladatok elvégzése
- Társosztályokkal kapcsolattartás szoros együttműködés a raktárosokkal
- Leltárak lebonyolításában aktív részvétel
- Készletgazdálkodás, reklamáció kezelés
- Árurendelés és kiszállítások lebonyolítása
- Partnerek igényeinek megfelelő munkavégzés
- A bejövő/kimenő dokumentumok kezelése, iktatása
- Számlák és a hozzájuk kapcsolódó dokumentáció érkeztetése
- Partnertörzs naprakészen tartása az ügyviteli rendszerben
- Kapcsolattartás és együttműködés a megrendelőinkkel és a raktárokkal
- Raktárvezető munkájának támogatása
- Cég működéséhez szükséges anyagok beszerzése/megrendelése pl. : irodai eszközök, raktári csomagolóanyagok stb.
Mit várunk el Tőled:- SAP ismeret
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Más vállalatirányítási rendszerek ismerete
- Angol nyelv ismerete
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Hasonló területen szerzett tapasztalat
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Nagyfokú precizitás
- Rugalmasság, önállóság és magabiztos fellépés
- Terhelhetőség
Munkaidő08:00-16:35-ig (rugalmas munkaidő)
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- Stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is.
- Komplex és sokszínű feladatokat.
- Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést.
- Modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
IT helpdesk munkatárs Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Informatikai eszközök, hálózati infrastruktúra üzemeltetetése, karbantartása
- Felhasználók folyamatos támogatása, IT problémáinak megoldása
- Operációs rendszerek, szoftverek, driverek telepítése
- Mobil eszközök konfigurálása, testre szabása
- Kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
- Számítástechnikai eszközök beszerzése, szállításának, kiadásnak koordinálása
- Hibabejelentések fogadása, rögzítése, eszkalálása
- Működési statisztikák készítése, monitoring
Mit várunk el Tőled:- Legalább 2 év releváns szakmai tapasztalatot szereztél hasonló munkakörben
- Windows, Linux szervermegoldások ismerete
- B kategóriás jogosítvány
- Nagyfokú önállóság
- Ügyfél-orientáltság, segítőkészség
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, felelősségteljes munkavégzés
- erkölcsi bizonyítvány
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Szakmai angol nyelvtudás
Szükséges kompetenciák:- Nagyfokú önállóság
- Ügyfél-orientáltság, segítőkészség
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, felelősségteljes munkavégzés
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- Stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is.
- Komplex és sokszínű feladatokat.
- Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést.
- Modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
B kategóriás Gépjárművezető – Pécs Teljes munkaidő - Pécs
Feladataid lesznek:· lakossági és céges ügyfelek kiszolgálása
· kiscsomag szállítás
· raklapos áruszállítás
· túraútvonalak teljesítése
· gépkocsival kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
· egyéb áruszállítás
Mit várunk el Tőled:· B kategóriás jogosítvány
· reggel 6:00 órás munkakezdés
· terhelhetőség
· 3,5 tonnás furgonnal való vezetési tapasztalat
· erkölcsi bizonyítvány
· gépjárműveinkben a dohányzás nem megengedett
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:· PDA használatban szerzett tapasztalat
· hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Szükséges kompetenciák:- megbízhatóság
Munkaidőhétfőtől péntekig egy műszakos munkarendben
Miért érdemes nálunk dolgozni:· stabil, megbízható vállalati háttér
· határozatlan idejű munkaszerződés
· 8 órás bejelentett munkaviszony
· Pécs telephely
· kimagasló fizetés, pontos, korrekt elszámolás
· top kategóriás prémium járművek
· modern, folyamatosan szervizelt, kiváló állapotú járműpark
· céges telefon
· barátságos csapat
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
C kategóriás Gépjárművezető – Dunakeszi Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Rakományrögzítés
- 90% raklapos áruszállítás
- 10% amorf és egyéb csomagszállítás
Mit várunk el Tőled:- ,,C „ kategóriás jogosítvány
- ,,C” kategóriás vezetési rutin
- Minimum 1 éves áruterítői tapasztalat
- GKI kártya
- Digitális sofőrkártya
- PÁV vizsga
- Emelőhátfalas vizsga
Szükséges kompetenciák:- Megbízhatóság
Munkaidőhétfőtől péntekig egy műszakos munkarendben
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- Stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is.
- Komplex és sokszínű feladatokat.
- Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést.
- Modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Tengeri szállítmányozási fuvarszervező Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Meglévő ügyfélkörrel való aktív kapcsolattartás, támogatás
- Több éves releváns szakmai tapasztalat és jelenleg is a szakmában dolgozz élő kapcsolatrendszerrel
- Tengeri szállítmányokhoz kapcsolódó teljeskörű ügyintézés
- Hajóstársaságokkal, alvállalkozókkal, társosztályokkal szoros együttműködés
- Adminisztráció, dokumentumkezelés, bejövő számlák ellenőrzése
Mit várunk el Tőled:- Jelenleg is a szakmában dolgozz
- Incoterms ismerete
- Ügyfélorientált szemlélet
- Tárgyalóképes angol és /vagy egyéb idegennyelvtudás
- MS Office felhasználói szintű ismerete
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, barátságos, megbízható személyiség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Logisztikai ügyfélreferens Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Kapcsolattartás a Megbízókkal,
- Megbízói felületek kezelése;
- Fuvarrendelések adminisztrációja,
- Egyeztetés az operatív csapattal
- Megbízások visszaigazolása, rendszám és rakodási adatok küldése
- Közös táblázatok vezetése, naprakészen tartása
- Időkapu foglaló rendszerek kezelése
- Jelentések, EKAER információk és leadási igazolások küldése Partnerek részére
- Megbízók számára ügyfélszolgálati feladatok ellátása (dokumentum keresés, panaszkezelés, információ szolgáltatás)
- Aktív kapcsolattartás a társosztályokkal, operatív folyamatok elősegítése
- Számla mellékletek készítése, küldése és ellenőrzése
- Számlázási folyamatok és göngyöleg egyenlegek nyomon követése
- Értékelések készítése és elemzése
- Partnerenként, javító intézkedések feltárása
Mit várunk el Tőled:- Legalább középfokú végzettség, preferáltan logisztikai területen
- Minimum 2 év gyakorlat logisztikai tervezési területen;
- Jó kommunikációs, szervezési és együttműködési készség;
- Magas szintű Excel tudás;
- SAP rendszerismeret.
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Felsőfokú végzettséged
- Középfokú angol nyelvismereted
MunkaidőHétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés (8:00-16:35)
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- Stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is.
- Komplex és sokszínű feladatokat.
- Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést.
- Modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Fix éjszakás napi hazajárós gépkocsivezető (C+E) Teljes munkaidő - Ecser
Feladataid lesznek:- Ecser és 40 km vonzáskörzetében lévő LIDL üzletekbe történő áruszállítás
- Hűtős szerelvénnyel történő munkavégzés, akasztásra nincs szükség
- Göngyölegkezelés
- Áruk le- és felrakodása elektromos békával
- várhatóan 21-22 műszak egy hónapban
- egy műszak jellemzően 2 forduló
Mit várunk el Tőled:- Rendelkezz C + E kategóriás jogosítvánnyal, legyen érvényes GKI kártyád és digitális tachográf kártyád
- Legalább fél év tapasztalat hűtős gépkocsivezetőként
- Legyél önálló és precíz
- És az Erkölcsi bizonyítványod is legyen tiszta
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, határozatlan időtartamú munkaszerződéssel. Nálunk csak akkor áll a kamion, ha Mi szeretnénk!
- Napi hazajárós, fix éjszakás munkavégzés
- Nem árulunk zsákbamacskát, ha jól akarsz keresni akkor azért tenni kell, így munkájára és magára igényes új munkatársakat keresünk!
- Mindenki pénzből él, így számunkra kiemelten fontos, hogy pontos és korrekt legyen mindig a „matek”!
- Azonnali munkakezdési lehetőség
- Fontos tudni Rólunk, hogy Társaságunk számára kiemelten fontos a munkakörnyezet és az egészség, így járműveinkben a dohányzás nem megengedett
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Back office és ügyfélszolgálati munkatárs - Nagytarcsa Teljes munkaidő - Nagytarcsa
Feladataid lesznek:- Kiscsomag és raklapos szállításhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása telefonon, írásban
- Excel alapú riportok készítése, megbízások rögzítése
- Együttműködés az ügyfelekkel, munkatársakkal/vezetőkkel és társosztályokkal
- Kiscsomag és raklapos kiszállítást támogató egyéb adminisztratív feladatok és adatrögzítés
- Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek, változások elsajátításával
- Munkaköréhez kapcsolódó rendszerek átfogó ismeretének elsajátítása és alkalmazása
- Menetlevelek esetleges rögzítése
Mit várunk el Tőled:- Érettségi bizonyítvány
- Felhasználói szintű Excel ismeretek
- Magabiztos számítógépes ismeret
- Ügyfélszolgálat területén szerzett szakmai tapasztalat
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
- Felsőfokú vagy szakirányú végzettség
- Logisztika/fuvarozáshoz kapcsolódó adminisztratív területen szerzett tapasztalat
Szükséges kompetenciák:- Kiemelkedő kommunikációs képesség, pontosság, precizitás
- Jó alkalmazkodó készség, és proaktív hozzáállás
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- Stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is.
- Komplex és sokszínű feladatokat.
- Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést.
- Modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Éjszakás Raktári targoncás - Székesfehérvár Teljes munkaidő - Székesfehérvár
Feladataid lesznek:- Gerincjáratok le és felrakása targoncával
- Raklapok matriczásása
- Raklapok és csomagok túraterve történő szétszedése
- SWH adminisztráció
- Keszthelyről érkező készpénz utánvét átvétele és leszámolása, Széfben történő elhelyezése
Mit várunk el Tőled:- Középfokú végzettség
- Mindhárom targoncavezetői engedély megléte(3312; 3313; 3324)
- Éjszakai munkarend vállalása
Szükséges kompetenciák:- Önálló munkavégzés
- Precizitás
Munkaidőhétfőtől péntekig 1 műszak: 19:00 - 03:30 -ig
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- Stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is.
- Komplex és sokszínű feladatokat.
- Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést.
- Modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Diszpécser - belföldi fuvarozás Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Napi kapcsolattartás a gépjárművezőtekkel, partnerekkel, társosztályokkal
- AETR vezetési és pihenőidők betartatása
- Térkép ismerete
- GPS programok ismerete
- Kb.40 gépjűrművezetővel napi kapcsolattartás
- Felmerülő problémák kezelése
- Jó kommunikációs képesség
- Riportok készítése
- Kocsik és áruk nyomon követése
Mit várunk el Tőled:- Minimum középfokú végzettség
- AETR ismeret
- C+E kategóriájú gépjárművezetőkkel való kapcsolattartásban szerzett tapasztalat
- MS Office felhasználói szintű ismerete
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- SAP rendszer felhasználói szintű ismerete
- GPS programok ismerete
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, megbízható személyiség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés (8:00-16:35)
Miért érdemes nálunk dolgozni:- szakmai tapasztalatodnak megfelelő versenyképes juttatási csomag
- stabil, megbízható vállalati háttér, amely garantálja a fenntartható növekedést és fejlődést a változó piaci környezetben is
- komplex és sokszínű feladatokat
- fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol a szakmai tudás és tapasztalat cseréje elősegíti az egyéni és kollektív fejlődést
- modern és magas színvonalú munkakörnyezet, ahol a legújabb technológiák és eszközök segítik munkádat, hozzájárulva a hatékony és eredményes munkavégzéshez
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
IT infrastruktúra mérnök - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- IT infrastruktúra üzemeltetetése, karbantartása, monitoringja (tűzfalak, levélhigiéniai eszközök, switchek, AP*k)
- Virtualizált, HCI és fizikai szerverek üzemeltetése, fejlesztése, patching*je
- IT security, végpontvédelmi megoldások monitoringja, logelemzése
- granuláris mentési rendszer felügyelete
- együttműködés IT fejlesztési, migrációs projektekben
Mit várunk el Tőled:- Szakirányú felsőfokú végzettség, legalább 5 év hasonló munkakörben eltöltött időszak
- releváns, több éves VMware, Microsoft, Veeam szakmai tapasztalat, vizsga előny
- tűzfalak, hálózati eszközök, végpontvédelmi megoldások ismerete
- Powershell, Phyton, SQL scripting, GPO ismerete előny
- B kategóriás jogosítvány
- Szakmai angol nyelvtudás
- Nagyfokú önállóság
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, felelősségteljes munkavégzés
Szükséges kompetenciák:- 5-10 év szakmai tapasztalat
- Főiskolai végzettség
- Angol nyelvtudás (Középfok/kommunikációképes szint)
MunkaidőTeljes munkaidő
Miért érdemes nálunk dolgozni:A BHS Trans Kft. immáron több mint egy évtizede áll Partnerei rendelkezésére egyedi és innovatív logisztikai megoldásaival. Cégünk jelen van a közúti fuvarozás, tengeri szállítmányozás, és raktárlogisztika területén is, dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő csapatába keresi leendő munkatársát
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Nemzetközi fuvarszervező Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Nemzetközi saját flottás fuvarozási ajánlatkérésekre megoldások, árajánlatok kidolgozása
- Megfelelő fuvareszközök biztosítása, fuvarfeladatok kiosztása, nyomon követése
- Meglévő ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás, ügyfélkör bővítése
- Saját fuvareszközös gépkocsivezetők napi szintű koordinálása, teljesítményének folyamatos ellenőrzése, vezetési és pihenőidők betartatása, járművezetők elszámoltatása
- Társasági fuvareszközök optimális kihasználása a kiemelkedő vevői szolgáltatás érdekében
- Riportok, kimutatások készítése
- Nemzetközi közúti, import és export, illetve belföldi komplett-, rész-, és gyűjtőfuvarozással kapcsolatos saját fuvareszközös szállítmányozási üzletek kötése és lebonyolítása
- A tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- Felmerülő problémák kezelése
- Sérült szállítmányok kezelése
Mit várunk el Tőled:- Minimum középfokú végzettség
- AETR ismerete
- Európai fuvarpiac ismerete
- Minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Magabiztos, aktív angol és/vagy német nyelvtudás szóban és írásban
- Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és döntéshozatali képesség
- MS Office felhasználói szintű ismerete
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Felsőfokú vagy szakirányú (preferáltan logisztikai területen szerzett) végzettség
- SAP rendszer felhasználói szintű ismerete
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, barátságos, megbízható személyiség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Belföldi gépkocsivezető C+E kategória Teljes munkaidő - Dunakeszi, Szikszó, Pécs, Szeged, Keszthely, Debrecen, Nyíregyháza, Székesfehérvár
Feladataid lesznek:- Az áru szállítása meghatározott útvonalon történik
- A munka során számíthatsz rakományrögzítésre és rakodásra
- Az adminisztrációs feladatokhoz az új IT eszközeink nyújtanak segítséget
- A munkahét folyamán nem kell gondolkodnod azon hol aludj. A kiválóan felszerelt fülke megfelelő kényelmet biztosít a megérdemelt pihenéshez.
Mit várunk el Tőled:- Rendelkezz C + E kategóriás jogosítvánnyal, legyen érvényes GKI kártyád és digitális tachográf kártyád
- Legyél önálló és precíz
- Szükséged lesz egy Erkölcsi bizonyítványra is
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Több éve 40 tonnás félpótkocsis szerelvényt hajtasz
- Nem ijedsz meg a ponyvázástól
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabil, megbízható vállalati háttérrel rendelkezünk. Idén is tovább bővítjük belföldi flottánkat (is) Új Mercedes vontatókkal!
- Hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, határozatlan időtartamú munkaszerződéssel. Nálunk csak akkor áll a kamion, ha Mi szeretnénk!
- Nem árulunk zsákbamacskát, ha jól akarsz keresni akkor azért tenni kell, így munkájára és magára igényes új munkatársakat keresünk!
- Mindenki pénzből él, így számunkra kiemelten fontos, hogy pontos és korrekt legyen mindig a „matek”!
- Fontos a „matek”, de az is hogy hol töltöd a munkaidőd! Modern, folyamatosan szervízelt, kiváló állapotú, fiatal flottával rendelkezünk!
- Kocsigazda rendszerben dolgozunk, hetelős munkarendben
- Számunkra a munkatárs igazi érték, így fuvarszervezésünk is nagy gondot fordít erre!
- Fontos tudni Rólunk, hogy Társaságunk számára kiemelten fontos a munkakörnyezet és az egészség, így járműveinkben a dohányzás nem megengedett
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Amennyiben nem találtál jelenlegi pozícióink közt számodra megfelelő lehetőséget, abban az esetben küldd el fényképes önéletrajzod a ##hr## e-mail címre.
-
-
Jelentkezz az állásra online
-
Bízunk benne, hogy hamarosan Kollégáink között üdvözölhetünk!