Amiért érdemes velünk dolgozni:

Versenyképes jövedelem

Stabil, megbízható vállalati háttér, folyamatosan növekvő cég

Változatos feladatok, szakmai kihívások várnak

Karrier lehetőség

Barátságos, fiatalos, összetartó csapat, csapatépítő programjaink felejthetetlen élményt nyújtanak

Modern, minden igényt kielégítő munkakörnyezet és munkaeszközök

Főbb feladatok:

Beérkező posta iktatása, válogatása

Beérkező számlák rögzítése, pénztár kezelése

Ügyvezetői asszisztens helyettesítése, ügyvezetés munkájának teljes körű támogatása

Ad-hoc felmerülő feladatok elvégzése

Találkozók, megbeszélések szervezése, ezek során jegyzőkönyvvezetés, prezentációk készítése, naptár kezelése

A területhez kapcsolódó kimutatások, riportok elkészítése, adatbázisok naprakészen tartása

Kapcsolattartás a külső szolgáltatókkal és a belső osztályokkal

Az állás betöltéséhez szükséges:

Minimum középfokú végzettség

2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

MS Office felhasználói szintű ismerete

Önálló munkavégzés, pontosság, precízség

Kiváló kommunikációs készség

Lojális, diszkrét személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

SAP rendszer felhasználói szintű ismerete

Munkavégzés helye: 

Dunakeszi

Jelentkezem