Rólunk
-
Víziónk
Megbízóink számára teljes körű felmérést, mélyreható elemzést és implementálási tervet készítünk a logisztikai feladatok átvételére. Hiszünk a hosszútávon megtérülő befektetésekben, ezért beszerzéseink során kizárólag a legmagasabb minőségű és felszereltségű új járműveket és anyagmozgató eszközöket vásároljuk. Logisztikai kalkulációinknál fenntartható, megtérülő és környezettudatos – “zöld logisztikai” – megoldásokat alkalmazzuk. Nagy figyelmet fordítunk az informatikai fejlesztéseinkre is, így biztosítva Partnereink számára a pontos és hatékony riportrendszereket. Szolgáltatásaink ellenőrzésére személyre szabott teljesítménymutatókat (KPI – Key Performance Indicator) alkalmazunk, melyek kiértékelését Megbízóinkkal közösen végezzük. Megbízóink bizalma sikerünk záloga, így Partnereink számára 24/7 kapcsolattartást biztosítunk.
Szolgáltatásaink bővítése és hatékonyabbá tétele érdekében Európa-szerte kívánunk létrehozni fióktelepeket. Első romániai irodánk megnyitását követően a következő években további 5 fiókirodát tervezünk nyitni Európa országaiban. Célunk, hogy a belföldi és a nemzetközi fuvarozási piacon elért sikereink tovább folytassuk az elkövetkezendő években.
-
Széleskörű szolgáltatáspaletta
A szolgáltatási körünket az elmúlt években folyamatosan bővítettük, így elmondhatjuk, hogy jelenleg nincs olyan szállítási, raktározási feladat, melyre nem tudunk megoldást kínálni. A ránk bízott termékeket a lehető legnagyobb szakértelemmel juttatjuk el a világ bármely pontjára.
-
Innovatív IT megoldások
Társaságunk a kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordít az innovatív IT fejlesztésekre. Ennek köszönhetően, pontos és hatékony adatszolgáltatást, riport rendszereket tudunk megbízóink számára biztosítani. Naprakész teljesítménymutatókkal és kiértékelésekkel segítjük, mely alapja a közös gondolkodásnak és fejlődésnek.
-
Környezettudatos szemlélet
Az ökológiai lábnyomunk csökkentése érdekében, folyamatosan képezzük és kontrolláljuk kollégáinkat, hogy a napi működés közben is a lehető legkisebb károsanyag kibocsátási normákat tudjunk elérni.
-
Dinamikus terjeszkedés
Ezirányú törekvéseinket mi sem példázza jobban, mint, hogy az utóbbi pár évben megtripláztuk raktárterületünket. Fuvareszközeink és munkatársaink létszáma közel 5x nőtt az utóbbi pár évben.
-
Minőség
Társaságunk több, mint egy évtizedes működése során kijelenthetjük, hogy fejlődésünk alapja, az általunk garantált minőség. Minden egyes mozdulatunkat és lépésünket, a minőség határozza meg. Legyen az akár, a szolgáltatásunkra, eszközeinkre vagy megjelenésünkre vonatkozóan is.
-
-
Fenntarthatóság
A fenntarthatóság és környezettudatosság kiemelt szempont a BHS Trans Kft. életében, ezért új járműbeszerzéseinknél kizárólag a legkedvezőbb fogyasztási és károsanyag-kibocsátási mutatókkal rendelkező EURO 6 besorolású motorral rendelkező eszközöket választunk. Gépkocsivezetőink szakmai felkészültségét vezetéstechnikai és elméleti tréninggel fejlesztjük, hogy kollégáink megfeleljenek a legmagasabb minőségi elvárásoknak. Ennek köszönhetően, járműveink 90%-ban “ECO” üzemmódban közlekednek, ami jelentős üzemanyag megtakarítást eredményez. Beruházásainkat és kapacitástervezéseinket, fenntartható és környezettudatos szemléletben végezzük, ezzel is gondolva a jövő generációira.
-
Mérföldkövek
2011. Megalakul a BHS Trans Kft., elkezdődik a belföldi és nemzetközi FTL fuvarozás.
2013. Belföldi disztribúciós (LTL) rendszer kiépítése.
2015. Új raktári, irodai központ létrehozása Dunakeszin.
2016. Megépül szikszói raktárunk, így a raktári felületünk eléri a 30 ezer nm-t.
2017. Elindítjuk a hűtős üzletágunkat, melynek köszönhetően közel 50 db járművet vásárolunk.
2018. Express üzletág elindítása, közel 100 jármű vásárlásával.
2019. Légi-tengeri osztály megalakulása.
2020. Társaságunk eléri az 500 fős munkavállalói létszámot, beruházásainknak köszönhetően raktári felületünk 100 ezer nm-re nő.
-