Karrier
-
Karrier
-
Kedves leendő kollégáink!
Társaságunk folyamatosan bővülő csapatába keresi lendületes új munkatársait, akik számára fontos a stabil, támogató háttér, a kimagasló javadalmazás, az összetartó, fiatalos csapat, a barátságos légkör, a modern munkaeszközök és munkakörnyezet, a hosszútávú szakmai fejlődési lehetőség.
A BHS Trans Kft. növekedésének alapköve munkatársaik szakértelme és elhivatottsága.
-
A kiválasztás folyamata
- Jelentkezés Pályázat benyújtása elektronikus úton.
- Előszűrés Ezen állomáson a szakmai szempontok alapján kiválasztott pályázókkal kollégáink felveszik a kapcsolatot, és tájékoztatást nyújtanak a kiválasztási folyamat következő lépéséről, időpont egyeztetése történik.
- Személyes állásinterjú Az interjú során személyesen kaphatsz képet a cég működéséről, illetve a megpályázott munkakörhöz tartozó elvárásokról, az abban rejlő kihívásokról, valamint lehetőséget kapsz bemutatni szakmai múltadat, ezzel együtt jövőbeni céljaidat.
- Ajánlattétel, döntés A kiválasztási folyamat végső lépéseként a HR csapat és szakmai vezetők kiválasztják a legalkalmasabbnak ítélt jelentkezőt, akivel a munkába lépéshez szükséges részletek egyeztetése megtörténik.
- Munkábaállás, beillesztés A belépéshez szükséges adminisztrációt követően tapasztalt szakmai vezetők mellett ismerkedhetsz feladataiddal és új munkatársaiddal.
-
JELENTKEZZ MÉG MA ALÁBBI POZÍCIÓINKRA:
-
Raktári adminisztrátor (Nagytarcsa) Teljes munkaidő -
Feladataid lesznek:- Raktári adminisztrációval kapcsolatos feladatok ellátása
- Készlet nyilvántartások kezelése
- Leltározási feladatokban való aktív részvétel
- Társosztályokkal való együttműködés
- Beszámolók, riportok készítése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása
- Fuvarlevelek feldolgozása
Mit várunk el Tőled:- Minimum középfokú végzettség
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Hasonló területen (logisztikai, raktári adminisztrációban) szerzett tapasztalat
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- SAP ismeret
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, megbízható személyiség
Munkaidő14:00-22:30 hétfőtől péntekig
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Raktári targoncás munkatárs Teljes munkaidő - Dunakeszi vagy Nagytarcsa vagy Debrecen
Feladataid lesznek:- Termékek fizikai mozgatása, be-, és kitárolása;
- Áru szakszerű, összekészítse, rakodása, elhelyezése a raktárban;
- A munkaterület tisztán- és akadálymentesen tartása;
- Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése, a raktári rend betartása
Mit várunk el Tőled:- Elektromos és gáz üzemű targonca vezetésében szerzett gyakorlat
- Érvényes targonca-vezetői jogosítvány
- Homlokvillás, tolóoszlopos, magasemelésű, gyalogkíséretű targoncák napi szintű használata
- Kézi és elektromos béka használata
- Munkabírás
- Önálló munkavégzés
- Megbízhatóság
- 2 vagy 3 műszakos munkarend vállalása (telephelytől függ)
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- SAP ismerete
Munkaidő2 vagy 3 műszakos munkarend (telehelytől függ)
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Könyvelő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése, könyvelése
- Pénztár, bank könyvelése
- Tárgyi eszköz vagy pénztár nyilvántartás vezetése
- Számlaegyeztetések, analitikák készítése
- Közreműködés az adóbevallások, egyéb adatszolgáltatások összeállításában
- Számviteli nyilvántartások vezetése
- Együttműködés a társosztályokkal
- Közreműködés a havi zárásban
Mit várunk el Tőled:- Mérlegképes könyvelő végzettség
- Magabiztos MS Excel ismeret
- Magyar számviteli és adózási jogszabályok, eljárások naprakész ismerete, alkalmazása
- Analitikus, rendszerben történő gondolkodásmód
- Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és döntéshozatali képesség
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, barátságos, megbízható személyiség
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- legalább 1 év tapasztalat
- SAP rendszer felhasználói szintű ismerete
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Senior könyvelő Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:• Teljes körű könyvelési feladatok ellátása,
• Jogszabályoknak, valamint a magyar számviteli szabványoknak megfelelő beszámolók, statisztikák, különböző jelentések összeállítása, ellenőrzése
• Adóbevallások elkészítése, benyújtása (adók és járulékok könyvelése, kapcsolattartás az adóhatóságokkal, bevallások, adatszolgáltatások elkészítése)
• Jogszabályi követelményeknek való megfelelés biztosítása az adójogszabályok változásainak figyelemmel kísérése és a változásokkal kapcsolatos tennivalókra javaslatok tétele
• Aktív részvétel a havi zárási folyamatokban
• Könyvvizsgálatokon és adóvizsgálatokon való aktív közreműködés, illetve lebonyolításban segítség
• Hatóságokkal, külső szolgáltatókkal való kapcsolattartás
• Projektek, beruházások és támogatások adatainak követése
• Bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése, könyvelése
• Bank könyvelése
• Számlaegyeztetések, analitikák készítése
• Tárgyi eszköz nyilvántartás vezetése
• Tárgyi eszköz leltár összeállítása, számviteli politika, belső szabályzatok frissítése, szabályzatokban foglaltak
Mit várunk el Tőled:- Mérlegképes könyvelő végzettség
- Magabiztos MS Excel ismeret
- Magyar számviteli és adózási jogszabályok, eljárások naprakész ismerete, alkalmazása
- Analitikus, rendszerben történő gondolkodásmód
- Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és döntéshozatali képesség
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, barátságos, megbízható személyiség
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- 3-5 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- SAP rendszer felhasználói szintű ismerete
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Versenyképességünk nem pénz kérdése, így minden esetben piacvezető jövedelmet biztosítunk
- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Változatos feladataidat minden nap hideg üdítők és kávékülönlegességek színesítik
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Biztosítási és kárrendezési szakértő Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- a cég tulajdonában lévő személy és tehergépjárművek, KGFB, Casco biztosítási ügyeinek teljeskörű intézése
- folyamatos monitorozása a kárügyintézési folyamatnak, helyesbítő intézkedések meghozatala a járművek minél gyorsabb károkozás utáni javíttatása érdekében
- káresetek naprakész nyilvántartása a vállalatirányítási programban
- biztosítókkal való szoros együttműködés
- biztosítási alkusszal való szoros kapcsolattartás
- biztosítási igazolások kiadása, nyilvántartása
- társosztályokkal való szoros együttműködés
- BÁF és CMR biztosítások teljes körű ügyintézése, nyilvántartása
Mit várunk el Tőled:- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- MS Excel készségszintű használata
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- SAP rendszer ismerete
Szükséges kompetenciák:- Önálló munkavégzés, pontosság, precízség
- Kiemelkedő problémamegoldó készség
- Jó kommunikációs készség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Területi vezető - Kiscsomag szállítás Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Az irányítása alá tartozó Expressz terület és a hozzá tartozó szellemi állomány teljes körű, napi szintű operatív irányítása (kiszállítás, raktározás).
- Ki - és beszállítások koordinálása, elszámolások ellenőrzése.
- A csomagszállításhoz használt saját flotta üzemeltetése és menedzselése
- Kiemelt kapcsolattartás a csomagszállításban érintett partnerekkel, valamint a terület alvállalkozóival.
- Felel a terület napi, heti, havi és éves célkitűzéseinek teljesítéséért, szükség esetén javító intézkedéseket hoz.
- Területéhez kapcsolódó projektek tervezése, szervezése, irányítása, ellenőrzése közreműködve a területért felelős Igazgatóval.
- A területéhez tartozó szellemi állomány motiválása, szakmai támogatása, fejlesztése, új dolgozók beillesztése a szervezetbe
- Biztosítja a társosztályokkal együttműködve a területén mind a személyi mind pedig a tárgyi feltételek meglétét
Mit várunk el Tőled:- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Önálló munkavégzés, pontosság, precízség
- Kiemelkedő problémamegoldó készség
- MS Excel készségszintű használata
- Jó kommunikációs készség
Szükséges kompetenciák:- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Minimum 5 év releváns kicsomag logisztikai területen szerzett vezetői tapasztalat, valamint legalább 5 év hasonló pozícióban eltöltött időszak
- Jártasság komplex logisztikai folyamatok koordinálásában
- Tapasztalat fuvarszervezési, göngyölegkezelési valamint okmánykezelési rendszerek tekintetében
- Proaktív, precíz személyiség
- Stratégiai gondolkodás
- Cél-és feladatorientált látásmód
- Utazási hajlandóság
- Rugalmasság
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Versenyképes juttatási csomag
- céges gépjármű
- Stabil, megbízható vállalati háttér, folyamatosan növekvő cég
- Modern, igényes munkakörnyezet és munkaeszközök
- Változatos feladatok
- Szakmai kihívások, felelősségteljes munkakör
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
TB és Bérszámfejtő Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Havi munkabérek számfejtése, előkészítése utalásra, az ezzel kapcsolatos adminisztrációk és nyilvántartások vezetése
- Tb számfejtés ( táppénz, CSED, GYED, üzemi baleset)
- Havi bevallások elkészítése ( NAV, OEP )
- KSH adatszolgáltatás
- Letiltások kezelése
- Szabadságok nyilvántartása
- Jelenléti ívek ellenőrzése
- Adminisztratív, irodai feladatok
- Közreműködés és együttműködés a HR terület ügyintézőivel a munkaügyi dokumentációk kezelésében
- Havi, negyedéves, éves zárási munkálatok, kötelező bevallások, jelentések összeállítása
Mit várunk el Tőled:- Bér és TB ügyintézői, legalább középfokú végzettség
- Minimum 1-3 év munkaügyi tapasztalat
- Önálló munkavégzés, precizitás, pontosság
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Haladó Excel ismeretek
- A feladat ellátáshoz szükséges jogszabályok naprakész ismerete
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- TB kifizetőhelyi tapasztalatod
- Nexon bérprogram ismereted
- Logisztikában szerzett tapasztalat
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, így mi ezt kínáljuk Neked.
- Hosszútávú, karrierlehetőségekkel, széleskörű szakmai tapasztalatokkal teli munkakörben lehetsz dinamikusan fejlődő csapatunk megbecsült tagja.
- Inspiráló munkakörnyezetet, biztosítunk a sikeres napi munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Sales representative – Complex warehouse logistics Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- raktárbázisaink (9 központtal, országos lefedettséggel) szolgáltatásainak értékesítése
- raktárlogisztikához kapcsolódó disztribúciós tevékenység értékesítése
- a meglévő partnerportfólió szélesítése
- új ügyféligények feltérképezése és megválaszolása
- ügyféllátogatások, üzleti tárgyalások sikeres lebonyolítása
- tenderanyagok előkészítése együttműködve az operatív területekkel
- raktárlogisztikai tevékenységhez kapcsolódó értékesítési akciótervek készítése
- szolgáltatási ajánlatok kidolgozásában való közreműködés, szerződések előkészítése
- részvétel az éves értékesítési tervezési folyamatokban
- CRM rendszerben történő tevékenységek elvégzése, értékesítési riportok, beszámolók készítése
Mit várunk el Tőled:- értékesítési területen szerzett gyakorlat
- raktárlogisztikai szolgáltatások értékesítésében szerzett tapasztalat
- kiemelkedő a tárgyalókészség akár angolul is
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, így mi ezt kínáljuk Neked.
- Hosszútávú, karrierlehetőségekkel, széleskörű szakmai tapasztalatokkal teli munkakörben lehetsz dinamikusan fejlődő értékesítési csapatunk megbecsült tagja.
- Szakértelmed és eredményeid versenyképes juttatási csomaggal honoráljuk.
- Inspiráló munkakörnyezetet, csúcstechnológiát és high-tech eszközöket biztosítunk a sikeres napi munkavégzéshez.
- Eredményes munkádhoz Céges autót, biztosítunk a számodra.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Sales representative – Express parcel delivery Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Társaságunk kiscsomag logisztikai szolgáltatásainak értékesítése (Pest megye, azonnali, non-stop, és nemzetközi szinten)
- a meglévő partnerportfólió szélesítése
- új ügyféligények feltérképezése és megválaszolása
- ügyféllátogatások, üzleti tárgyalások sikeres lebonyolítása
- tenderanyagok előkészítése együttműködve az operatív területekkel
- kiscsomag logisztikai tevékenységhez kapcsolódó értékesítési akciótervek készítése
- szolgáltatási ajánlatok kidolgozásában való közreműködés, szerződések előkészítése
- részvétel az éves értékesítési tervezési folyamatokban
- CRM rendszerben történő tevékenységek elvégzése, értékesítési riportok, beszámolók készítése
Mit várunk el Tőled:- értékesítési területen szerzett gyakorlat
- kiscsomag logisztikai szolgáltatások értékesítésében szerzett tapasztalat
- kiemelkedő a tárgyalókészség akár angolul is
- B kategóriás jogosítvány
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, így mi ezt kínáljuk Neked.
- Hosszútávú, karrierlehetőségekkel, széleskörű szakmai tapasztalatokkal teli munkakörben lehetsz dinamikusan fejlődő értékesítési csapatunk megbecsült tagja.
- Szakértelmed és eredményeid versenyképes juttatási csomaggal honoráljuk.
- Inspiráló munkakörnyezetet, csúcstechnológiát és high-tech eszközöket biztosítunk a sikeres napi munkavégzéshez.
- Eredményes munkádhoz Céges autót, biztosítunk a számodra.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Sales representative – Domestic and international road transport Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Társaságunk nemzetközi és belföldi közúti árufuvarozási szolgáltatásainak (FTL/LTL) értékesítése
- meglévő partnerportfólió szélesítése
- új ügyféligények feltérképezése és megválaszolása
- ügyféllátogatások, üzleti tárgyalások sikeres lebonyolítása
- tenderanyagok előkészítése együttműködve az operatív területekkel
- értékesítési akciótervek készítése
- szolgáltatási ajánlatok kidolgozásában való közreműködés, szerződések előkészítése
- részvétel az éves értékesítési tervezési folyamatokban
- CRM rendszerben történő tevékenységek elvégzése, értékesítési riportok, beszámolók készítése
Mit várunk el Tőled:- értékesítési területen szerzett gyakorlat
- nemzetközi és belföldi közúti árufuvarozási (FTL/LTL) szolgáltatások értékesítésében szerzett tapasztalat
- kiemelkedő a tárgyalókészség akár angolul is
- B kategóriás jogosítvány
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, így mi ezt kínáljuk Neked.
- Hosszútávú, karrierlehetőségekkel, széleskörű szakmai tapasztalatokkal teli munkakörben lehetsz dinamikusan fejlődő értékesítési csapatunk megbecsült tagja.
- Szakértelmed és eredményeid versenyképes juttatási csomaggal honoráljuk.
- Inspiráló munkakörnyezetet, csúcstechnológiát és high-tech eszközöket biztosítunk a sikeres napi munkavégzéshez.
- Eredményes munkádhoz céges autót, biztosítunk a számodra.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Logisztikai asszisztens Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- fuvarfeladatok SAP / SWH vállalatirányítási rendszerben történő rögíztése
- fuvarszámlák, menetlevelek, CMR-ek ellenőrzése
- göngyölegek visszaszállításának megszervezése
- depókkal való kapcsolattartás
- szállítólevelek, fuvarokmányok, palettamozgási bizonylatok feldolgozása
- nyilvántartások vezetése, adatok kigyűjtése és rendszerbe foglalása
- elvégezendő és elvégzett szállítányozási feladatok adminisztrálása
- társoszályokkal való együttműködés
Mit várunk el Tőled:- logisztikai alapfogalmak ismerete
- logisztikában szerzett adminisztrációs tapasztalat
- Excel magabiztos ismerete
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- angol nyelvtudás
- SAP ismerete
- SWH ismerete
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, így mi ezt kínáljuk Neked.
- Hosszútávú, karrierlehetőségekkel, széleskörű szakmai tapasztalatokkal teli munkakörben lehetsz dinamikusan fejlődő nemzetközi vagy belföldi osztályunk megbecsült tagja.
- Inspiráló munkakörnyezetet, biztosítunk a sikeres napi munkavégzéshez.
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Jogi képviselő Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- A Társaság működésének, döntéshozatali folyamatainak teljes körű jogi támogatása, egyéb jogi tevékenységet igénylő feladatok végrehajtása
- A Társaság szerződéseinek, szerződésmódosításainak, munkaügyet érintő dokumentumainak, partneri megállapodásainak, jogi okiratainak, előkészítése, véleményezése, ellenőrzése
- Polgári jogi, munkajogi tárgyú szerződések, perbeadványok véleményezése, előkészítése
- Ügyfelek, partnerek és beszállítók szerződéseinek véleményezése, kiemelten a fuvarozás-szállítmányozás, logisztikai területen
- A Vezetőség gazdasági és stratégiai döntéseinek, intézkedéseinek jogi szempontból történő előkészítése
- A Társaság képviselete külső tárgyalásokon, bíróságon
- Közreműködés a Társaság alapdokumentumainak, belső szabályzatainak kidolgozásában és aktualizálásában, a szabályzatok jogi véleményezése
- Követelések, kintlévőségek jogi eljárás útján történő érvényesítése
- Részvétel a belső projektek előkészítésében, megvalósításában, a projektek jogi támogatása
- Folyamatos jogi tanácsadás a Társaság vezetői által igényelt témakörökben
- Jogszabályváltozás figyelés, jelentés, törvényi változások hatásainak felmérése, változásokra való reagálás
Mit várunk el Tőled:- Jogi diploma és szakvizsga
- Minimum 5 év versenyszférában hasonló pozícióban töltött munkatapasztalat,
- Motivált, proaktív személyiség
- Elhivatottság és lojalitás
- Eredmény és megoldás-centrikus gondolkodás
- Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és döntéshozatali képesség
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Versenyképességünk nem pénz kérdése, így minden esetben piacvezető jövedelmet biztosítunk
- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Változatos feladataidat minden nap hideg üdítők és kávékülönlegességek színesítik
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Field sales manager (komplex logisztika) teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Társaságunk komplex logisztikai szolgáltatásainak értékesítése, kiemelten a belföldi (FTL /LTL) árufuvarozás és raktározási tevékenységekre fókuszálva
- feladata a meglévő partnerportfólió szélesítése
- felel a potenciális és meglévő ügyfelek logisztikai igényeinek folyamatos monitorozásáért
- feladata az ügyféllátogatások, üzleti tárgyalások sikeres lebonyolítása
- piackutatás valamint új ügyfelek akvirálása és integrálásának támogatása a napi operatív folyamatokba
- tenderanyagok előkészítése együttműködve az operatív területekkel
- közúti árufuvarozáshoz, szállítmányozáshoz, disztribúciós tevékenységhez kapcsolódó értékesítési akció tervek készítése az üzletfejlesztésre, ügyfél megtartásra,
- szolgáltatási ajánlatok kidolgozása, szerződések előkészítése
- részvétel az éves értékesítési tervezési folyamatokba
- CRM rendszerben történő tevékenységek elvégzése, értékesítési riportok, beszámolók készítése
Mit várunk el Tőled:- Minimum 3 éves logisztikai szolgáltatások értékesítésben szerzett szakmai tapasztalat (hunting sales)
- Végzettség: Kereskedelmi vagy kapcsolódó szakirányú végzettség
- Jó számítógépes ismeretek (Office, CRM)
- Jó elemző készség, asszertivitás és tárgyalókészség
- Ügyfélközpontúság
- Utazási hajlandóság
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, így mi ezt kínáljuk Neked.
- Hosszútávú, karrierlehetőségekkel, széleskörű szakmai tapasztalatokkal teli munkakörben lehetsz dinamikusan fejlődő értékesítési csapatunk megbecsült tagja.
- Szakértelmed és eredményeid versenyképes juttatási csomaggal honoráljuk.
- Inspiráló munkakörnyezetet, csúcstechnológiát és high-tech eszközöket biztosítunk a sikeres napi munkavégzéshez
- Eredményes munkádhoz Céges autót, biztosítunk a számodra
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Belső ellenőrzési menedzser teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Elkészíti, és legalább évente felülvizsgálja a belső ellenőrzési szabályzatot.
- Évente elkészíti az éves belső ellenőrzési ütemtervet a hatályos jogszabályok, határozatok, utasítások és egyéb rendelkezések, útmutatók, eljárások alapján, majd annak megfelelően elvégzi a tervezett és eseti ellenőrzéseket.
- Gondoskodik a belső ellenőrzési szabályzatban meghatározott, a belső ellenőrzési tevékenység minőségét biztosító eljárások alkalmazásáról.
- Gondoskodik az ellenőrzések nyilvántartásáról, valamint kialakít és működtet olyan nyilvántartási rendszert, amellyel a belső ellenőrzési jelentésben tett megállapítások és javaslatok alapján készült intézkedési tervekben foglalt feladatok végrehajtását nyomon követheti
- Ellenőrzéseivel elősegíti jogszabályoknak megfelelő működést, valamint feltárja az attól való eltéréseket.
- Javaslatokat fogalmaz meg:
- a működés eredményességének növelése és a belső kontrollrendszerek javítása, továbbfejlesztése érdekében,
- a belső szabályzatok tartalmát, szerkezetét illetően,
- valamint a feltárt hiányosságok kijavítására.
Mit várunk el Tőled:- Főiskolai vagy egyetemi végzettség, preferáltan gazdasági területen,
- minimum 5 év Belső ellenőrzési területen szerzett gyakorlati tapasztalat, valamint 5 év hasonló munkakörben töltött idő
- Kontrolling tapasztalat
- Magabiztos MS Excel ismeret
- Magyar számviteli és adózási jogszabályok, eljárások naprakész ismerete, alkalmazása
- Analitikus, rendszerben történő gondolkodásmód
- Rendszerszemlélettel és jó logikai képesség,
- Kockázatfelismerő készség,
- Határozott fellépésű, nyitott, kommunikatív személyiség,
- Precizitás, terhelhetőség, rugalmasság, megbízhatóság
- lojalitás, pozitív, proaktív attitűd
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabil, hosszútávú, karrierlehetőségekkel, széleskörű szakmai tapasztalatokkal teli munkalehetőséget kínálunk, dinamikusan fejlődő Társaságunknál.
- Kollégáink szakértelmét és lelkesedését versenyképes alapbérrel honoráljuk,
- valamint inspiráló munkakörnyezetet, csúcstechnológiát és high-tech eszközöket biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Nemzetközi fuvarszervező Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Nemzetközi saját flottás fuvarozási ajánlatkérésekre megoldások, árajánlatok kidolgozása
- Megfelelő fuvareszközök biztosítása, fuvarfeladatok kiosztása, nyomon követése
- Meglévő ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás, ügyfélkör bővítése
- Saját fuvareszközös gépkocsivezetők napi szintű koordinálása, teljesítményének folyamatos ellenőrzése, vezetési és pihenőidők betartatása, járművezetők elszámoltatása
- Társasági fuvareszközök optimális kihasználása a kiemelkedő vevői szolgáltatás érdekében
- Riportok, kimutatások készítése
- Nemzetközi közúti, import és export, illetve belföldi komplett-, rész-, és gyűjtőfuvarozással kapcsolatos saját fuvareszközös szállítmányozási üzletek kötése és lebonyolítása
- A tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- Felmerülő problémák kezelése
- Sérült szállítmányok kezelése
Mit várunk el Tőled:- Minimum középfokú végzettség
- AETR ismerete
- Európai fuvarpiac ismerete
- Minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Magabiztos, aktív angol és/vagy német nyelvtudás szóban és írásban
- Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és döntéshozatali képesség
- MS Office felhasználói szintű ismerete
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Felsőfokú vagy szakirányú (preferáltan logisztikai területen szerzett) végzettség
- SAP rendszer felhasználói szintű ismerete
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, barátságos, megbízható személyiség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Speditőr Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- nemzetközi közúti, import és export, illetve belföldi komplett-, rész-, és gyűjtőfuvarozással kapcsolatos szállítmányozási üzletek kötése és lebonyolítása
- Árajánlatok és alvállalkozói megbízások kezelése
- Szállítmányozási feladatok teljeskörű adminisztrációja
- Megbízókkal és alvállalkozókkal kapcsolatos folyamatos kapcsolattartás
- Jelenlegi üzleti partnerek és alvállalkozók bővítése
Mit várunk el Tőled:- minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- magabiztos aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- középfokú végzettség
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- második idegennyelv ismerete
- szakirányú felsőfokú végzettség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Versenyképességünk nem pénz kérdése, így minden esetben piacvezető jövedelmet biztosítunk
- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Változatos feladataidat minden nap hideg üdítők és kávékülönlegességek színesítik
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Gépjárművezető/Futár B kategóriás Teljes munkaidő - Dunakeszi telephelyi indulás (Budapest belvárosi kerületei)
Feladataid lesznek:- Lakossági, és céges csomagok kézbesítése
- Túraútvonalak teljesítése
- Gépkocsival kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
Mit várunk el Tőled:- B kategóriás jogosítvány
- Megbízható, önálló, precíz személyiség
- Erkölcsi bizonyítvány
- Csomagkézbesítő és futár tapasztalat 1-3 év
- Gépjárműveinkben a dohányzás nem megengedett
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- PDA használatban szerzett tapasztalat
- Futártevékenységben szerzett tapasztalat
Szükséges kompetenciák:- B kategóriás jogosítvány
- Megbízható, önálló, precíz személyiség
Munkaidőhétfőtől péntekig egy műszakos munkarendben
Miért érdemes nálunk dolgozni:TOP bérezés TOP futároknak TOP logisztikai vállalatnál jól hangzik? Légy a részese! Jelentlezz MOST!
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
IT infrastruktúra mérnök - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- IT infrastruktúra üzemeltetetése, karbantartása, monitoringja (tűzfalak, levélhigiéniai eszközök, switchek, AP*k)
- Virtualizált, HCI és fizikai szerverek üzemeltetése, fejlesztése, patching*je
- IT security, végpontvédelmi megoldások monitoringja, logelemzése
- granuláris mentési rendszer felügyelete
- együttműködés IT fejlesztési, migrációs projektekben
Mit várunk el Tőled:- Szakirányú felsőfokú végzettség, legalább 5 év hasonló munkakörben eltöltött időszak
- releváns, több éves VMware, Microsoft, Veeam szakmai tapasztalat, vizsga előny
- tűzfalak, hálózati eszközök, végpontvédelmi megoldások ismerete
- Powershell, Phyton, SQL scripting, GPO ismerete előny
- B kategóriás jogosítvány
- Szakmai angol nyelvtudás
- Nagyfokú önállóság
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, felelősségteljes munkavégzés
Szükséges kompetenciák:- 5-10 év szakmai tapasztalat
- Főiskolai végzettség
- Angol nyelvtudás (Középfok/kommunikációképes szint)
MunkaidőTeljes munkaidő
Miért érdemes nálunk dolgozni:A BHS Trans Kft. immáron több mint egy évtizede áll Partnerei rendelkezésére egyedi és innovatív logisztikai megoldásaival. Cégünk jelen van a közúti fuvarozás, tengeri szállítmányozás, és raktárlogisztika területén is, dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő csapatába keresi leendő munkatársát
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Nemzetközi gépkocsivezető C+E kategória - Dunakeszi, Szikszó, Pécs, Szeged, Keszthely, Debrecen, Nyíregyháza
Feladataid lesznek:- Az áru szállítása meghatározott útvonalon
- A munka során számíthatsz rakományrögzítésre és rakodásra
- Az adminisztrációs feladatokhoz az új IT eszközeink nyújtanak segítséget
- A munkahét folyamán nem kell gondolkodnod azon hol aludj. A kiválóan felszerelt fülke megfelelő kényelmet biztosít a megérdemelt pihenéshez
Mit várunk el Tőled:- Rendelkezz C + E kategóriás jogosítvánnyal, legyen érvényes GKI kártyád és digitális tachográf kártyád
- Legalább 1 éve hajtsd a kamiont nemzetközi pályán
- Legyél önálló és precíz
- És az Erkölcsi bizonyítványod is legyen tiszta
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Több éve 40 tonnás félpótkocsis szerelvényt hajtasz
- Nem ijedsz meg a ponyvázástól
MunkaidőTeljes munkaidő
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabil, megbízható vállalati háttérrel rendelkezünk. Idén is tovább bővítjük belföldi flottánkat (is) Új Mercedes vontatókkal!
- Hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, határozatlan időtartamú munkaszerződéssel. Nálunk csak akkor áll a kamion, ha Mi szeretnénk!
- Nem árulunk zsákbamacskát, ha jól akarsz keresni akkor azért tenni kell, így munkájára és magára igényes új munkatársakat keresünk!
- Mindenki pénzből él, így számunkra kiemelten fontos, hogy pontos és korrekt legyen mindig a „matek”!
- Fontos a „matek”, de az is hogy hol töltöd a munkaidőd! Modern, folyamatosan szervízelt, kiváló állapotú, fiatal flottával rendelkezünk!
- Kocsigazda rendszerben dolgozunk, hetelős munkarendben
- Számunkra a munkatárs igazi érték, így fuvarszervezésünk is nagy gondot fordít erre!
- Fontos tudni Rólunk, hogy Társaságunk számára kiemelten fontos a munkakörnyezet és az egészség, így járműveinkben a dohányzás nem megengedett
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Diszpécser Teljes munkaidő - Dunakeszi
Feladataid lesznek:- Partnerekkel való kapcsolattartás
- Gépjárművezetőkkel való kapcsolattartás, felmerülő problémák megoldása
- Adminisztrációs feladatok ellátása
Mit várunk el Tőled:- Minimum középfokú végzettség
- AETR ismeret
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- SAP rendszer felhasználói szintű ismerete
- GPS programok kezelése
Szükséges kompetenciák:- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés, nyitott, megbízható személyiség
Munkaidőhétfőtől péntekig tartó irodai munkavégzés
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Versenyképességünk nem pénz kérdése, így minden esetben piacvezető jövedelmet biztosítunk
- Rakétán ülünk, így a fejlődés Nálunk megállíthatatlan
- Stabilitás a változás időszakában a legértékesebb, mi ezt kínáljuk Neked
- Minden a rendelkezésedre áll, hogy a munkádat a legmagasabb minőségben végezhesd
- Változatos feladataidat minden nap hideg üdítők és kávékülönlegességek színesítik
- Karrieredet is pályára állítjuk, mivel állandó fejlődési lehetőséget biztosítunk
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Belföldi gépkocsivezető C+E kategória Teljes munkaidő - Dunakeszi, Szikszó, Pécs, Szeged, Keszthely, Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Székesfehérvár
Feladataid lesznek:- Az áru szállítása meghatározott útvonalon történik
- A munka során számíthatsz rakományrögzítésre és rakodásra
- Az adminisztrációs feladatokhoz az új IT eszközeink nyújtanak segítséget
- A munkahét folyamán nem kell gondolkodnod azon hol aludj. A kiválóan felszerelt fülke megfelelő kényelmet biztosít a megérdemelt pihenéshez.
Mit várunk el Tőled:- Rendelkezz C + E kategóriás jogosítvánnyal, legyen érvényes GKI kártyád és digitális tachográf kártyád
- Legyél önálló és precíz
- Szükséged lesz egy Erkölcsi bizonyítványra is
Előnnyel indulsz nálunk, ha van:- Több éve 40 tonnás félpótkocsis szerelvényt hajtasz
- Nem ijedsz meg a ponyvázástól
Miért érdemes nálunk dolgozni:- Stabil, megbízható vállalati háttérrel rendelkezünk. Idén is tovább bővítjük belföldi flottánkat (is) Új Mercedes vontatókkal!
- Hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk, határozatlan időtartamú munkaszerződéssel. Nálunk csak akkor áll a kamion, ha Mi szeretnénk!
- Nem árulunk zsákbamacskát, ha jól akarsz keresni akkor azért tenni kell, így munkájára és magára igényes új munkatársakat keresünk!
- Mindenki pénzből él, így számunkra kiemelten fontos, hogy pontos és korrekt legyen mindig a „matek”!
- Fontos a „matek”, de az is hogy hol töltöd a munkaidőd! Modern, folyamatosan szervízelt, kiváló állapotú, fiatal flottával rendelkezünk!
- Kocsigazda rendszerben dolgozunk, hetelős munkarendben
- Számunkra a munkatárs igazi érték, így fuvarszervezésünk is nagy gondot fordít erre!
- Fontos tudni Rólunk, hogy Társaságunk számára kiemelten fontos a munkakörnyezet és az egészség, így járműveinkben a dohányzás nem megengedett
Jelentkezés módja:A fényképes önéletrajzokat, motivációs leveleket a pozíció megjelölésével, és bruttó bérigény feltüntetésével várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva
-
Amennyiben nem találtál jelenlegi pozícióink közt számodra megfelelő lehetőséget, abban az esetben küldd el fényképes önéletrajzod a ##hr## e-mail címre.
-
-
Jelentkezz az állásra online
-
Bízunk benne, hogy hamarosan Kollégáink között üdvözölhetünk!